• Program

  • Trener

  • Terminy i zapisy

  • Blog

  • Kontakt

  • More

    Use tab to navigate through the menu items.

    Storytelling for Leaders

    JAK WYWIERAĆ WPŁYW, ANGAŻOWAĆ I INSPIROWAĆ

    Niedźwiedź i ryba
    • Wszystkie posty
    • Przywództwo
    • Strategia
    • Storytelling
    • Personal Branding
    Szukaj
    Ze storytellingu może, a wręcz powinien korzystać każdy menadżer
    Dariusz Dobrzyniecki
    • 29 lis 2018
    • 2 min

    Ze storytellingu może, a wręcz powinien korzystać każdy menadżer

    Dokładnie tydzień temu, 22 listopada, w wygodnej sali Digital Knowledge Village, spotkałem się z grupą 6 menadżerów na kolejnym szkoleniu "Storytelling for Leaders". Przez cały dzień intensywnie ćwiczyliśmy zastosowanie struktur, służących do konstruowania przekazów zwiększających zrozumienie, siłę oddziaływania i skuteczność zapamiętania - czyli storytelling w czystej formie. Uczestnikami byli sami doświadczeni menadżerowie - Agata, Aneta, Bartek, Kasia, Paweł i Wojtek - lud
    50 wyświetleń0 komentarzy
    Szefie! Przestań przynudzać!
    Dariusz Dobrzyniecki
    • 21 paź 2018
    • 2 min

    Szefie! Przestań przynudzać!

    Powoli kończy się 2018 rok. Jeszcze kilka tygodni intensywnej pracy nad realizacją celów na ten rok i trzeba będzie wyznaczyć kierunki na kolejny. To zadanie stoi przed każdym szefem, nie tylko CEO, GM, VP, Dyrektorami Departamentów. I zgodnie z uświęconą tradycją na początku roku odbędzie się bardzo ważne spotkanie, podczas którego podsumowane zostanie to co było i przedstawione zostaną założenia na przyszłość. Gdy w spotkaniu uczestniczy kilkadziesiąt lub więcej osób odbior
    35 wyświetleń0 komentarzy
    Narracyjna notatka zamiast prezentacji ze slajdami – tak to robią w Amazon.com 
Fajny pomysł, ale ła
    Dariusz Dobrzyniecki
    • 3 lip 2018
    • 4 min

    Narracyjna notatka zamiast prezentacji ze slajdami – tak to robią w Amazon.com Fajny pomysł, ale ła

    Źródło: http://ecos.la/WW/8/ciencia_tecnologia/2017/07/27/15825/el-fundador-de-amazon-se-convierte-en-la-persona-mas-rica-del-mundo/ Kilka tygodni temu świat obiegła informacja, która dla wielu była jak objawienie – Jeff Bezos, legendarny szef Amazon.com zabronił korzystania z prezentacji ze slajdami podczas spotkań. Zamiast „tradycyjnej” (dla większości firm) formy dzielenia się pomysłami wprowadzono kilkustronicową, narracyjną notatkę, którą uczestnicy czytają w ciszy, tuż
    121 wyświetleń0 komentarzy
    Chcesz sprawić, by odbiorcy Twoich komunikatów pozostali sceptyczni i niezaangażowani oraz by błyska
    Dariusz Dobrzyniecki
    • 11 maj 2017
    • 2 min

    Chcesz sprawić, by odbiorcy Twoich komunikatów pozostali sceptyczni i niezaangażowani oraz by błyska

    Gdy komunikujesz strategię firmy lub departamentu, kolejną zmianę, tudzież przekazujesz inną ważną informację możesz sprawić, stosując się do poniższego schematu, że ludzie będą krytyczni i sceptyczni wobec Ciebie i Twojego pomysłu, a przede wszystkim szybko o nim zapomną i będą działać tak jak dotychczas. Jeśli chcesz takiego właśnie efektu to zastosuj poniższy proces: Przygotuj prezentację opisującą konkretnie CO i JAK ma być zrobione. Przygotuj mocne dane uzasadniające pro
    50 wyświetleń0 komentarzy

    www.storytelling-for-leaders.pl © 2017 Persona Global Polska Sp. z o.o. 

    "Storytelling for Leaders" stanowi zarejestrowany znak towarowy Anecdote Technology Pty Ltd.

    Dystrybucja programu "Storytelling for Leaders" przez Persona GLOBAL , Inc.

     

    • LinkedIn - White Circle
    • Facebook - White Circle
    • Twitter - White Circle
    • Google+ - White Circle