• Program

  • Trener

  • Terminy i zapisy

  • Blog

  • Kontakt

  • More

    Use tab to navigate through the menu items.

    Storytelling for Leaders

    JAK WYWIERAĆ WPŁYW, ANGAŻOWAĆ I INSPIROWAĆ

    Niedźwiedź i ryba
    • Wszystkie posty
    • Przywództwo
    • Strategia
    • Storytelling
    • Personal Branding
    Szukaj
    Narracyjna notatka zamiast prezentacji ze slajdami – tak to robią w Amazon.com 
Fajny pomysł, ale ła
    Dariusz Dobrzyniecki
    • 3 lip 2018
    • 4 min

    Narracyjna notatka zamiast prezentacji ze slajdami – tak to robią w Amazon.com Fajny pomysł, ale ła

    Źródło: http://ecos.la/WW/8/ciencia_tecnologia/2017/07/27/15825/el-fundador-de-amazon-se-convierte-en-la-persona-mas-rica-del-mundo/ Kilka tygodni temu świat obiegła informacja, która dla wielu była jak objawienie – Jeff Bezos, legendarny szef Amazon.com zabronił korzystania z prezentacji ze slajdami podczas spotkań. Zamiast „tradycyjnej” (dla większości firm) formy dzielenia się pomysłami wprowadzono kilkustronicową, narracyjną notatkę, którą uczestnicy czytają w ciszy, tuż
    121 wyświetleń0 komentarzy
    Chcesz sprawić, by odbiorcy Twoich komunikatów pozostali sceptyczni i niezaangażowani oraz by błyska
    Dariusz Dobrzyniecki
    • 11 maj 2017
    • 2 min

    Chcesz sprawić, by odbiorcy Twoich komunikatów pozostali sceptyczni i niezaangażowani oraz by błyska

    Gdy komunikujesz strategię firmy lub departamentu, kolejną zmianę, tudzież przekazujesz inną ważną informację możesz sprawić, stosując się do poniższego schematu, że ludzie będą krytyczni i sceptyczni wobec Ciebie i Twojego pomysłu, a przede wszystkim szybko o nim zapomną i będą działać tak jak dotychczas. Jeśli chcesz takiego właśnie efektu to zastosuj poniższy proces: Przygotuj prezentację opisującą konkretnie CO i JAK ma być zrobione. Przygotuj mocne dane uzasadniające pro
    50 wyświetleń0 komentarzy
    Jak zaangażować ludzi w realizację strategii?
    Dariusz Dobrzyniecki
    • 21 mar 2016
    • 3 min

    Jak zaangażować ludzi w realizację strategii?

    „Firma bez stojącej za nią historii, to zazwyczaj firma bez strategii” twierdzi brytyjski przedsiębiorca Ben Horowitz, twórca firmy informatycznej Opsware - z sukcesem sprzedanej gigantowi komputerowemu Hewlett-Packard. Czy wiesz, że opowiadane codziennie historie i anegdoty stanowią 65% wszystkich, prowadzonych każdego dnia rozmów? Dlaczego zatem w biznesie wciąż nie korzystamy z nich nazbyt często? O strategiach, planach, taktykach informujemy za pośrednictwem wydumanych pr
    45 wyświetleń0 komentarzy

    www.storytelling-for-leaders.pl © 2017 Persona Global Polska Sp. z o.o. 

    "Storytelling for Leaders" stanowi zarejestrowany znak towarowy Anecdote Technology Pty Ltd.

    Dystrybucja programu "Storytelling for Leaders" przez Persona GLOBAL , Inc.

     

    • LinkedIn - White Circle
    • Facebook - White Circle
    • Twitter - White Circle
    • Google+ - White Circle